A közös hivatalnak Paloznakon kirendeltsége működik, változatlan ügyfélfogadással. (hétfő-szerda 8-15, pénteken 8-12 óráig) A kirendeltségen Hatvári Lajosné adó és anyakönyvi ügyekben, Steinbachné Szabó Edina igazgatási és szociális ügyekben áll az ügyfelek rendelkezésére. Minden egyéb hivatali ügyet a közös hivatal csopaki székhelyén intézünk. Postacím: Csopaki Közös Önkormányzati Hivatal 8229 Csopak Petőfi u. 2. Természetesen továbbra is lehet a Paloznaki Önkormányzatnak címzett leveleket a Paloznak Fő u. 10. címre küldeni. A pénzbeli juttatásokat, segély, egyéb kifizetések ezentúl banki utalással, vagy postai utalványozással teljesítjük, megszűnik a helyben történő házipénztári kifizetés.
Az önkormányzattal, helyi szabályozással kapcsolatos ügyekben Czeglédy Ákos polgármester továbbra is a paloznaki hivatalban lesz elérhető. Építési ügyekben, rendezési tervvel kapcsolatban szintén a polgármester tud felvilágosítással szolgálni.
A járáshoz kerültek a lakcímbejelentéssel, közgyógyellátással, kapcsolatos ügyek, az időskorúak járadékának megállapítása, az ápolási díj és az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapítása, otthonteremtési támogatás, gyermektartási díj megelőlegezése továbbá a gyámügyi és szabálysértési eljárások.
A Közös Önkormányzati Hivatal felállása és működése nem érinti az eddigi önkormányzati dolgozók munkaviszonyát. Továbbra is a Paloznaki Önkormányzat alkalmazásában áll a hivatalsegéd, a két közterületi dolgozó, karbantartó, a falugondnok és a könyvtáros teleházvezető, valamint a polgármester.